Connect with us

Bàsquet

Eloy Ramírez triomfa amb el Barça

El premianenc, campió de Catalunya i d’Espanya

El bàsquet de Premià de Dalt té motius per sentir-se orgullós. El veí Eloy Ramírez Padilla ha culminat una temporada 2025-2026 extraordinària proclamant-se campió d’Espanya i campió de Catalunya en categoria mini de segon any amb el FC Barcelona, convertint-se en una de les joves promeses destacades del bàsquet formatiu.

El punt culminant va arribar a Còrdova, on el conjunt blaugrana es va imposar al València Basket en la final del Campionat d’Espanya per un contundent 108 a 82.

Però la celebració va ser encara més especial per a l’Eloy, que va ser escollit jugador més valuós (MVP) del partit, un reconeixement reservat als esportistes que marquen la diferència en els moments decisius.

Aquest èxit estatal se suma al Campionat de Catalunya, conquerit també aquesta temporada en una fase final disputada a Mataró. Dos títols de gran prestigi que premien el talent, la constància i l’esforç d’aquest estudiant de l’Escola Marià Manent, que aquest curs iniciarà una nova etapa acadèmica a l’Institut Valerià Pujol compaginant els estudis amb la seva passió pel bàsquet al FC Barcelona. En sentirem parlar ben aviat.

More in Bàsquet