Connect with us

Arts marcials

III Open Internacional Taekwondo Malgrat de Mar

Malgrat de Mar també és Taekwondo

Convertida per dret propi en la capital del Maresme, i segurament de Catalunya, de les arts marcials, Malgrat de Mar continua organitzant esdeveniments esportius de primera magnitud.

Si ja és tot un referent en campionats de Muay Thai i el Jiu-jitsu brasiler també ho és una altra especialitat esportiva que té milions de practicants a tot el món com és el Taekwondo, esport olímpic. El pavelló Germans Margall va acollir la tercera edició de l’Open Internacional de Taekwondo. Una jornada festiva que va veure passar pel recinte esportiu a més de 900 persones al llarg del dia.

La competició, organitzada per l’incansable AFE Malgrat & Top King, juntament amb el club Crazy Jumpers d’Argentona i l’ajuntament del municipi, va ser tot un imant d’atracció per a esportistes arribats de tots els racons de Catalunya, així com de França, Andorra, Mallorca o Saragossa. El prestigi d’aquest Open Internacional va permetre veure en acció a magnífics taekwondistes de totes les edats, pesos i categories.

Més de 600 esportistes arribats de Catalunya, resta de l’Estat, Andorra i França van competir en el pavelló Germans Margall

El campionat es va desenvolupar amb combats distribuïts de manera simultània en vuit tatamis, separant així les diferents categories de l’Open. Això va obligar a un gran desplegament i esforç per part dels diferents equips arbitrals i dels entrenadors de tots els clubs participants.

Els organitzadors, així com els representants de l’Ajuntament, amb el regidor d’Esports de Malgrat de Mar Miguel Ángel Ruiz i el regidor d’Acció Social i tinent d’alcalde Jofre Serret, van valorar molt positivament la presència dels alts càrrecs de la Federació Catalana, així com de l’estament arbitral.

L’ Open Internacional de Taekwondo de Malgrat de Mar va reunir més de 600 esportistes, una prova inequívoca que el municipi i el món de les arts marcials van de bracet.

More in Arts marcials