Connect with us

Handbol

Ian Barrufet aixeca una altra Copa d’Europa

En la seva primera temporada completa amb fitxa del primer equip d’handbol del FC Barcelona (la temporada passada va jugar cedit al MT Melsungen alemany), el teianenc Ian Barrufet, fill del llegendari porter internacional blaugrana David Barrufet, s’ha tornat a proclamar campió de la Champions League.

És la segona Copa d’Europa del palmarès de l’Ian (va disputar dos partits la temporada 2023-2024 amb fitxa del filial) i la tretzena en la història del FC Barcelona, que va derrotar en la final disputada a Colònia el totpoderós Füchse Berlin per 37-34 després de superar en semifinals al gegant Aalborg danès per 37-32.

L’Ian, internacional absolut amb Espanya, ha tingut un gran protagonisme al Barça tota la temporada, i també ha guanyat la Lliga ASOBAL, competició en la qual ha disputat un total de 25 partits i ha marcat 83 gols. L’extrem de Teià ha renovat el seu contracte amb el FC Barcelona fins al juny del 2029 i ja s’ha convertit en una peça clau tant per al conjunt que entrena Carlos Ortega com per a la selecció espanyola, dirigida per Jordi Ribera.

Ian Barrufet segueix els passos del seu pare, David, la samarreta del qual està penjada al Palau Blaugrana després d’una vida dedicada al Barça d’handbol on, entre molts altres títols, va sumar set Copes d’Europa, cinc de consecutives, des de la temporada 95-96 fins a la 99-00.

Recupera aquí l’entrevista de l’Esportiu Maresme a Ian Barrufet realitzada a principis de 2026.

More in Handbol