Connect with us

Mataró

Arriba el XXIII Triatló Ciutat de Mataró

Prova històrica de la capital maresmenca que enguany es disputarà els dies 24 i 25 de maig i serà puntuable per a la Lliga Catalana de Triatló

El Centre Natació Mataró presenta una nova edició de la Triatló Ciutat de Mataró, que aquest any celebra la seva 23a edició els dies 24 i 25 de maig. Una cita que es consolida com un referent esportiu al Maresme i que enguany es renova amb un format pensat per a tots els públics: competició, formació, activitats familiars i molt més.

Dissabte 24 de maig – Festa del Triatló

Una jornada prèvia pensada per apropar el triatló a tothom amb activitats divulgatives, lúdiques i familiars:

  • Fira del Triatleta (9:00 – 18:00) amb les darreres novetats del sector.
  • Clínics exclusius amb grans noms del triatló:
    • Natació en aigües obertes amb Tere Fullana i Guillem Pujol.
    • Transicions al triatló amb Anna Godoy.
    • Tècnica de carrera i estratègia amb Oriol Gili.
  • Cursa Infantil “TriPetitsMataró” (15:00 – 16:30): una cursa a peu amb diferents distàncies, perquè els més petits gaudeixin de l’esport en un ambient festiu i inclusiu.

Diumenge 25 de maig – Competició oficial

Arriba el plat fort amb la celebració de la XXIII Triatló Ciutat de Mataró distància esprint (700m de natació, 20 km de ciclisme i 5 km de cursa a peu): Campionat de Clubs de Catalunya, una cita clau al calendari per als clubs catalans.

Prova Open, oberta tant a federats com a no federats amb premis en metàl·lic per als guanyadors absoluts i trofeus per categories.

Horaris:

  • 07:00 – 08:30: Recollida de dorsals
  • 09:00 – 11:30: Competició
  • 11:30 – 12:30: Entrega de premis i SORTEJOS de productes

Tots els participants rebran una Bossa del Triatleta amb obsequis exclusius, i un regal especial per als finishers.

Inscripcions obertes! Consulteu el dossier amb tota la informació aquí i formalitzeu la vostra inscripció a la pàgina web de la secció de Triatló del Centre Natació Mataró.

More in Mataró